Thursday, April 2, 2009

Interviewer!

Pergh.. 1st time jadi interviewer beberapa hari nie.. Interesting experience.. Hehe.. Selama ni asyik kena tanya je, kali ni kita tanya orang lak.. hahaha.. Actually this is for E&I Inspector. Electrical and Instrument Inspector.

Kat Fab Yard nie, client ada lantik sorang or lebih jadi E&I Inspector. Keje die senang je. Pastikan sume contractor or subcon buat keje dengan betul and pantas. Hehe. So far, da shortlist beberapa orang. Yang pakcik2 pun ada, yang baya aku pun ada.

Tadi interview sorg budak. Aku impressed gak actually.. Baya aku, tapi kerja da dekat 10 tahun beb.. ntah leh percaya ke tak.. Tu yg aku belasah je tanya mcm2 tadi. Ntah la, bagi aku keje kat yard ni better amik yang berpengalaman. Xde masa nak suh budak belajar dulu then suh org lain wat keje kan.. Tapi tu lah, tgk kesungguhan die tu ok gak. Hehe.

Tgk la nanti camne. So far da shortlist 3 orang. Nak amik 6 org sebenarnye. KIV list da dekat 7 org.. hohoho..

Ade sape2 nak jadi inspector? hehehe..

No comments: